Smak er en viktig messe for serveringsbransjen i Norge, og for storkjøkkenleverandøren Servicegrossistene, åpner arrangementet for økt synlighet og muligheten til å knytte nye kontakter. Vi hadde som mål å designe en stand med en bold og vennlig kommunikasjon. Ved å utnytte rommet i høyden og bredden, fokuserte vi på å skape en åpen sone, et pusterom i en messe som ellers rommer mye visuell støy. Messestanden ble utformet med enkle materialer, og med en begrenset fargepalett. Motiver og informasjon ble i hovedsak trykket vi på lette duker og på frittstående OSB-plater. Den runde bardisken danner midtpunktet i standen. Her ble smaksprøver og forfriskninger delt ut, og her foregikk de gode samtalene.


Det er mye som skal foregå på en stand, og Servicegrossistenes budskap
er mangfoldig. Visuell orden og et strengt kommunikasjonshierarki var
avgjørende for å lykkes i arbeidet med standen.








